středa 8. srpna 2012

Rtěnky rtěnky RTĚNKY!

Ukázka jak vypadá můj lips-stuff šuplíček.

Dneska se budu specializovat na rtěnky.
V dalších článcích se určitě vrhnu na lesky a balzámy, který na fotce nemám všechny.
* Omlouvám se za styl "fotomontáží", ale přišlo mě to praktičtější, než sem dávat 15 fotek.

1. Miss Sporty Rosy Cheeks

První rtěnka je od Miss Sporty, upřímně jsem očekávala hrůzu a děs protože byla jedna z levnějších. Nicméně jsem se spletla. Rtěnka je pěkně pigmentovaná, rty zabarví a zvýrazní lehce do tmavě růžova. Na fotce to není vidět, ale má v sobě zlatavý prach, takže se leskne.
Rty nikterak výrazně nevysouší, naopak je příjemná i bez balzámu. Je pěkně krémová, takže se netvoří žmolky.
Výdrž, je jedna z těch střednědobých. Vydrží až do oběda, ale už je mírně vybledlá, ale náznaky pořád jsou.

7/10

2.  Alverde Vibrant terra


Bohužel musím říct, že takhle rtěnka mě zklamala. Čekala jsem, že od značky jako je Alverde bude rtěnka na vyšší úrovni. Je možné, že to je jen nepovedená řada. Každopádně, barva je moc pěkná. Dala by se zařadit do nude odstínů i když trochu tmavší. Ovšem ač na ruce působí krémově tak na rtech nepěkně zaschne a začne vysušovat. takže na 100% dát pod ni hydratační balzám na rty. Hodně zalézá do vrásek, takže ji vetšinou po chvílí lehce přetřu bezbarvým leskem a problém je pryč.
Výdž obstojná, do oběda zvládne přežít

6/10

3. Miss Sporty Lovely


Čekala jsem, že bude mít stejné kvality jako její sestra, ale ne. Barva tmavší starorůžová (dle mého oka) , tmavší takže rty jsou opravdu dominantnější. Bohužel rty vysouší, je třeba jako základ přidat balzám, ale žádná katastrofa. Má příjemnou konzistencí jako její ségra což mě překvapuje, protože krapek vysouší.
Výdrž je stejná jak u Miss no. 1.
6/10

4. Gabriella Salvete carezza scarlatta

Jsem hrdý vlastník červené rtěnky. Ať žije pin-up. Takhle rtěnka je nejlepší ze všech co mám. Možná to bude aji značkou. Konzistence krásně krémová, přijde mi, že možná krapek hydratuje. Není třeba dávat balzám. Je velmi příjemná na rtech, nemám pocit, že mám na puse igelit (moje rty moc rtěnky nemají v lásce, ale parádo trp :-) ). Barva je opravdu hodně výrazná. Víc než na fotkách.
Výdrž průměrná, občas nechávám rudé sklenky a hrníčky. :-D
8/10

5. Miss sporty Innocence
Musím konstatovat, že je z Missek nejslabší. Barva je opravdu hodně růžová/nude. Člověk vypadá jak Barbie girl. Zalézá do vrásek a po chvílí začne tvořit žmolky. Bez balzámu ani ránu. Víc k tomu nemám co dodat. Snad jen, že výdrž je opravdu malá. Rychle se "ošoupe".

4/10

Mini vzorníček :-)
Rtěnky nejdou po sobě jak v článku.



Těším se na příště s lesky a balzámy. :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat