neděle 5. srpna 2012

Inspirace z USA

Už nějaký čas pravidelně sleduju vlogy jedné slečny z USA. Původem je z Filipín ale momentálně bydlí v L.A. co jsem aspoň pochopila (má angličtina není nikterak světoborná, ale rozumím).
Jmenuje se Jarmaine a očividně strašně ráda točí videa (neblogouje, má blog, ale nepíše články) o kosmetice, tutoriály a i sem tam něco o sobě. Co mě na ní uchvacuje je jak je nabitá pozitivní energii, která z ní úplně vyzařuje.

Nemohla jsem se s Vámi o její příspěvky nepodělit. Dokáže mi zvednout náladu. Není to amatérka a ráda si pohraje i s videem (všemožné efekty) a popravdě má talent na povídání. :-) myslím, že pochopíte až mrknete na některá její videa. :-)

Kdo umí aspoň trochu anglicky a chce.. tak Vám sem dávám nějaká moje oblíbená videa..
Její kanál na YT: JLovesMac1

Něco z jejího beauty koutku.
I v autě jde udělat tutorial. :-)
Něco z líčení :-)
A opět auto a trochu povídání ..

To je ode mě všechno.. mějte se krásně. Ronie ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat