neděle 12. srpna 2012

Chvilka tvoření pro náušnice


Včera večer mě chytla tvořivá nálada. Možná to bylo tím, že na mě šla půlnoční, nespací depka. Kdo ví :-)
Každopádně jsem našla vodovky ze základky (tempery už byli bohužel vyschlé, nečekaně) a pustila se do tvoření. :-)

Po
Myslím, že každý víme jak vypadá obyčejná nástěnka. (Ta tvořivá chvíle byla opravdu jen chvíle.)
Nenapadlo mě ve 2 ráno fotit nástěnku Před. :-D
Každopádně ještě není dokonáno. Až se mi povede najít lepící pistoli tak se bude ještě lepit. ^.^



Malá ochutnávka mého malého doplňkového království :-)

Něco ze zvěřince. Hrdé sousedky nástěnky s náušnicemi :-)



Byla zvědavá co to na ni děla ty divné zvuky. 

Byl dokonce podniknut spontální "útok" na foťák který obsahoval ochutnání objektivu a pokus vtáhnutí foťáku do klece... marně.

2 komentáře: