pondělí 6. srpna 2012

e.l.f. - Super Glossy Lip Shine SPF 15

Po krizovce s indiánky jsem se rozhodla napsat další "recenzi" (nepřipadám si jako tzv. beauty guru tak spíše jen sdílím svůj názor na tento produkt :-) )
Dneska to bude lesk na rty od e.l.f. Super Glossy Lip shine SPF 15.

* Áááááá!!! Konečně mám něco od e.l.f. ^.^ .. mm .. ehm... abyste chápali, strašně dlouho jsem chtěla nějakou (u nás) nedrogérkovou značku dekorativky a e.l.f. mi padl do oka díky cenám a ohlasu. :-) takže.. tadáá...

Bohužel nebo naštěstí... nevím. Jsem tyto krásné lesky nekoupila na oficiálním e-shopu ale na votočvohoz. Slečna nabízela dva lesky za opravdu VÝHODNOU! cenu, kterou nebudu sdělovat, protože by jste mě nenávideli. 
Mám dva odstíny a to Malt Shake a Candle light.


* odstín Malt shake má poněkud tekutější konzistenci. Zajímavé...


Odstín Candlelight na obrázku vypadá do oranžova, ale zdání klame. Jak můžete vidět, tak na rtech vypadá opravdu přirozeně. Rty zbarví do takového nude odstínu a pěkně se leskou. Neurazí, ale ani nikterak nenadchne.


Odstín Malt Shake vypádá opravdu tmavě a to i na ruce jak vidíte, ale ve skutečnosti to není tak "hrozné" jak to vypadá. Na puse je poněkud tmavší, ale příjemně. Rozhodně si ale k němu neudělám výrazné oči, už bych vypadala jak Mortyša.







Lesky mají takovou střední výdrž. Přežijí od snídaně po svačinu (včetně). Nejsou nikterak lepkavé, takže si nepřipadáte, že máte na puse lepidlo. Jen co mě udivuje je to, že mi jakoby brní rty, když je mám na rtech. Popravdě mi to není dvakrát příjemný, ale je možné, že mám citlivé rty.
Co mě opravdu zaujalo a nadchlo je to, že pěkně voní i dobře chutnají. Jsou slaďoučký a necítím v tom žádnou chemii nebo lepidlo.
Mají ochranný faktor 15, což je jediný ochranný faktor který se může udělat přírodním způsobem.
Nad SPF 15 už je vše děláno chemicky.

Abych to shrnula. Lesky mě nikterak neuchvátily ale ani neurazily. Určitě si od e.l.f. ještě něco pořídím, tentokrát teda už asi z e-shopu. :-)

Hodnocení: 7/10

2 komentáře:

  1. já moc lesky nepoužívám, z nějakého důvodu mi prostě na rtech vadí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem stejný problém, pak ale zvítězilo "parádo trp" :-D

      Vymazat