sobota 25. srpna 2012

Když nevědomky zažijete Fail day.

Dnešní den začal nevinně ač trochu podezřele. Ráno jako každé jiné jen trochu pochmurná nálada.

Nálada mi vydržela až do oběda kdy jsem se nabídla, že půjdu koupit (jen) ruličku toaletního papíru. Tak si to pajdám vesele do Billy, vejdu do obchodu, zamířím k hygienickým potřebám, rekognoskuju terén a zjišťuju nemilý fakt, že toaletní papír po kusech nemají. Tak beru první levnou věc co se tváří jako toaletní papír po 4řech kusech navíc dvojvrstvý, príma.... a jdu si po energy drink. Dojdu do patřičné části obchodu a ejhle, jako správná shopaholička čumím po slevách, Monster za 26kč, BERU HO!
Tak dojdu k pokladně, kde mi paní po sečtení všech položek oznámí cenu nákupu a to 80kč. Tolik? No dobře, zaplatím a mrknu na účet paní pokladní se mezitím vypaří. Při procházení účtu zjišťuju, že Monster me naučtovala za plnou cenu a to 38kč. Tak si jdu "stežovat" k jine prodavačce a ta mi po prozkoumání etikety oznámí "To je ode 2 kusů".. "Emmm jo.. pardon, ja si nevšimla" a rudá odcházím, naštvaná protože Monster bych si jinak nejspis.. ne určitě za plnou cenu nekoupila (ano jsem žgrt.. no a CO?!). No každopádně při prohlížení účtu zjišťuju, že místo paklíku Toaletního papíru jsem koupila Kuchyňskou roli, dvojvstvou.....

Naštvaná s energeťákem za 40kč a dvojvrstvou Kuchyňskou rolí si to mířím k příteli.
Jeho reakce? "Hahahaha!! To mám s tebou chodit i nakupovat? Hahahaha!"
Double fail dnešního dne, který ještě ani náhodou neskončil.

Pochmurná nálada se prohloubila s energeťákem a Kuchyňskou rolí a pokračuje do večera kdy razím s mužem na zmrzku do centra.
Po procházce dojdem na zastávku (nálada se zlepšila o 100%). Vrhnem se do Trafiky dobít kredit, já se (samozřejmě) zaseknu u časopisů, ne nebudu utrácet, tak se radši klidím z Trafiky. Hmm ale ten časopis s článkem o GI byl fakt zajímavej a levnej, jdu pro něj. Tak se s mužovou obří mikinou vracim do Trafiky (Ne, já jako čórka jen vypadám, opravdu!) beru časopis s tím zajímavým článkem a jdem konečně na šalinu.
Sedíme v šalině a čteme si své úĺovky, když najednou "Bože, to je časopis pro diabetiky.. ja si koupila časopis pro diabetiky!" ... "Miláčku, ty máš dneska proste blbej den.. už radši nic nedělej!"



No nedali by jste si/mu po držce? Nebo spíš si to vyřídily s tím nahoře který Vám řídil den?

PS.: toaletní papír po kusech měli, jen dole úplně u země... taky se Vám ten den někdy prostě nevyvede ač se snažíte sebevíc? Já si dnes připadám jako ta blond slečna na vysokých podpatkách co na Svoboďáku rozdávala letáčky k MotoGP či jak se to píše. Obvykle nepíšu články o toaletním papíru ale dneska je den blbec.


Žádné komentáře:

Okomentovat