neděle 1. září 2013

From £6 LONDON CITY CENTRE




... tenhle reklamní "slogan" jsem za poslední hodinu viděla asi 150x a to v jedné letištní hale (Stansted) a popravdě mi už začíná docela dost lézt na nervy. Já kurňa potřebuju do Oxfordu!! I když do Lodýna bych jela radši. :-D

Každopádně proč tenhle pro Vás naprosto bezúčelný článek píši?

Protože se nudím na letišti zatímco čekám na bus do Oxfordu, který jede až 17:30 cože je za 2 a půl hodiny.

A WIFI mám zadarmo jen na JEDNU hodinu!! :-(

Nicméně, když už tu wifi mám tak se taky trochu vykecám. Proč jsem vlastně na letišti ve VB? Protože jedu na 3 týdny na jazykový pobyt do malebné vesničky Wheatley (asi neni malebná ani vesnička, ale líbí se mi to slovní spojení).
Budu bydlet v rodině se dvěma dětmi (15 a 13). Jsem děsně zvědavá jak budu zdejší angličtinu stíhat a rozumět jí. Když jsem byla na stáži v restauraci na Kypru tak jsem neměla problém, ale to nebyli rodilý mluvčí. :-D

Napadlo mě, že bych Vám se mohla postupem času házet fotky z mého tripu za dokonalou angličtinou. Ne proto, že bych se chtěla chlubit, ale protože já sama bych ocenila kdyby nějaká bloggerka dala fotky z místa svého pobytu na blog. Je rozdíl, když si prohlížíte fotky na googlu od profíků a fotky od "lajka". Mě se víc líbí lajcké fotky páč jsou (pro mě) věrohodnější a není na nich vidět snaha fotografa vyždímat z místa maximum aby mu udělal reklamu. Jsou prostě upřímější. :-)

Tojť ode mě vše pro tuto chvíli, těště se na záplavu fotek! :-)

Zdroj obr. 1
Zdroj obr. 2


Žádné komentáře:

Okomentovat