úterý 10. září 2013

Co mě baví?

Musím se přiznat, že v Anglii se mi libí vic než v Brně. Je to smutné, ale ano. Už jen proto, že lidé na ulici se umí oblékat. I když jsou to starý babičky nebo nějaké podivné existence. Mají styl!

Každopádně pro mě jako pro člověka co se rád dívá po lidech a vyžívá se v různých osobních stylech je Oxford nebo Londýn opravdový ráj.

Jelikož jsem opravdu velmi slušně řečeno HLOUPÁ, tak jsem včera nastydla a teď se to snažím vyležet. Tak si tak projíždím weheartit a tumbl a chci vám ukazat na čem naprosto ujíždím...


--více v celém článku--
předem upozorňuju, že to nebude všech šálek čaje...



 - odkazy k fotkám nemám, ale je to směs z www.weheratit.com a www.tumbl.com.






 YES.. DON´T BE AFRAID OF BEEING WEIRD!!

A nakonec jeden štramák. :-)


Uhodli jste co to vlastně tak strašně žeru?
Piercing a tetování!
A když je člověk odlišný, ale odlišný svým stylem a způsobem. Mám ráda, když člověk má nějakou """"nedokonalost""" - pihy, vetší, menší nos, kulatý obličej cokoliv.. to je prostě osobitá krása člověka. Moc ráda si takových věcí všímám a obdivuju. 

Žádné komentáře:

Okomentovat