úterý 8. října 2013

Make your body comfortable for you!

Určitě znáte ty chvíle a pozdní večery, kdy nemáte co dělat a tak začnete vymýšlet blbosti.

Já až moc dobře, ale u mě se to přetransformovalo na jasnou vidinu mě samotné v budoucnu.

Pracuju na odhození všech předsudků a mentálních zábran, že něco udělat němůžu protože... protože mi to řekla moje hlava, která se prostě občas obrátí proti mě a našeptává mě naprostý nesmysly.

To myslím, znají všichni kdo prošli pubertou. :-)


Všichni víme, že se svým tělm můžeme dělat co chceme - je to naše tělo. Ale spousta lidí to prostě neudělá protože se něčeho bojí, mnohdy neopodstatněně.
Je jasný, že pokud deláte v bance, nemůžete si dovolit zelený vlasy a 15 mm tunel v uších. Vše v rámci přijatelnosti k daným okolnostem.


Proto se strašně těším, až si budu zase moct dát svůj stařičkej tunýlek do ucha z dob mého pubertalního šílenství. :-) Už na tom poctivě pracuji..

Taky máte nějakou touhu co udělat se svým tělěm? Upravit ho ke své spokojenosti? :-)


4 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Je spousta věcí, které bych chtěla změnit na mém těle, vždycky mi to ale něco překazí. Bojím se jehel a bolesti, takže si nejspíš nikdy nepořídím tetování ani piercing. Na zhození nadbytečných kil nemám dostatečně silnou vůli. Když strčím do dírky v uchu cokoli, co je jen o maličko širší než klasická tenká náušnice, hned mi uši natečou a bolí ještě tři dny po vytažení té věci (tudíž žádné tunely - ani falešné roztahováky). To jsou asi ty blbosti, které mi našeptává moje hlava? Šeptá mi je nějak často. A ani ta tělesná schránka se nejeví být naklonena změnám. :) Takže mé sny o tělesných úpravách zůstanou asi napořád fantaziemi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je fakt na dve veci. Kdyz to telo nesnasi co se da delat. :-( Ale zhozeni kil... je to jen o silne vuli. Vule je jako sval, da se vycvicit. :-)

      Vymazat
  3. OBdivuju vás s tunýlkama :) Já bych to nedala :D

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat