čtvrtek 10. ledna 2013

New in!

Po delší době článek.. hip hip hurá :-D

New in je složeno z věcí co jsem si objednala z eshopu plumfooleryshop a pár drobností co jsem ukořistila ve městě. :-)


Čtěte níže..



Na začátek, co jsem pořídila u Káji v shopu.

Carmex balzám na rty
Četla jsem na něj ódy z celosvětové blogsféry, tak jsem neodolala. Zatím stále zkouším, ale vypadá to nadějně. Opravdu umí "vyléčit" rty. Můžete najít zde.


Wet n wild trio - Sweet as Candy
Očních stínů není nikdy dost. :-) Opět, fáze testování. Barvičky krásné, jen ta prostřední hnědá trochu víc práší. Stíny zde!




Zapečené oční stíny L.A. COLORS 
Bohužel na eshopu už asi nebudou. Nebo je tam už nevidím v nabídce. Každopádně, ještě jsem pořádně neozkoušela.

Sally Hansen rozjasňující bronzer - Spring
Žádný bonzer nemám, tak jsem ho chtěl vyzkoušet. Nosím ho skoro každý den, je opravdu jemný, takže žádný velký "bronzrování" nečekejte. Každopádně, má v sobě třpytky, takže obličej trochu projasní. Na eshopu zde.

Další věc už od Plum není, každopádně..

Ryor Aknestop - slupovací čistící maska
No to jsem si dala. :-D Byla jsem natěšená, že jsem si to KONEČNĚ pořídila. A ono to BOLÍ!! Když to na sebe dáte v tenké vrstvě a necháte zaschnout. (Opravdu zajímavý pocit, když to schne, ale příjemný.). Po 20 minutách to chcete sundat, jde to krásně v celku, netrhá se, ale bolí. Tak trochu to depiluje. :-D
Když pominu tu bolest tak jsem spokojená. Detailnější recenzi určitě napíšu. 



UBU kosmetické štětce
O tomhle jsem už na blogu psala. Koupíte je v Brně na hlavním nádraží v Jasmínu v druhém poschodí. Až vyzkouším tak se o své zážitky podělím. Každopádně tyto dva štětce mě stály 102 kč. No není to utopie?


A nakonec taková radost do mé náušnicové sbírky. :-) Zakoupeno v Rossmanu v Krpoli. :-) Ve slevě z  199 kč na 60 kč. :-) Máte rádi peříčkové náušnice? Já tam asi 10 minut stála a přemýšlela jestli mám nebo ne. Měli v akci i Dermacol makeup i s korektorem ve víčku (nepamatuju si název)  z cca 360 kč na 199 kč :-D Ale náušnice vyhráli.



Tojť vše pro dnešek. :-)

Jak trávíte lednové večery vy? Taky se musíte učit na zkoušky, nebo máte už free? :-)


Ronie

Žádné komentáře:

Okomentovat