pondělí 28. ledna 2013

At 1st place is YOU

Dnešní článek bude trochu odlišný a spíše kecací.
Hraje mi k němu Where The Wild Roses Grow. Kdo ví jaký je interpret tak je machr...
Nejspíš bude i krátký, ale sdělení bude jasné. Aspoň v to doufám..

Koho to zajímá, ať si rozklikně celý článek..



Děkuji, že jste si článek rozklikly a tudíž Vás i zajímá jeho obsah..

Sdělení je jednoznačné... na vašem žebříčku hodnot a priorit musíte být vždy VY a jen VY sami. Vaše osobnost.. Vaše bytí, touhy, potřeby a Vaše fyzická schránka..

1. Já a jenom já
2. partner/ rodina
3. práce/škola
... doplňte a utvořte si sami..


A proč?

Jednoduché. Kdo s Vámi bude musít vydržet do konce života? No přece Vy! Ne Váš partner, ne Váši zástupci rodiny (i kdyžbychom chtěli, a moc), ne Vaše kočka/pes/ptáček/králík/potkan/krtek.., přátelé...

Všichni a mnohem víc lidí s Vámi většinu času bude, nebo budou obměňováni nebo cokoliv jiného. Ale vždy když bude nejhůř nebo nebude nikdo poblíž budete hlavně sama se sebou. To musíte mít na mysli.

Proč to teď tak vážně řeším a dělám z toho nejdůležitější věc na světě? Protože to je pravda! Ale hlavně proto, že si sama procházím těžkým obdobím a uvědomuji si, že jsem se až příliš starala o ostatní a díky tomu se zanedbávala a ubližovala si.
Polovina lidí - 50% civilové 50% trollové mě sem teď napíše, že si za to můžu sama a že jsem zabšklá, emo, beznadějný případ nebo kupka hnoje... ale mám potřebu to sem napsat tak to udělám. Smiřte se s tím.

Ač to zní sobecky jak chce, vždy člověk musí myslet hlavně na sebe. Ať už je v jakýkoliv situaci - ano, myslet na druhé je také nezbytné, ale vy nejste ostatní, ale Vy jste jen VY!

Pud sebezáchovy nemáme jen tak pro srandu králíkům, ale proto abysme přežili - fyzicky nebo psychicky.

Život máme jen jeden... (miliónkrát omýlaná fráze.. A CO?) proč si ho "kazit" víc než je třeba? Musíme se naučit si dělat dobře abysme se z toho života nezbláznily...

Moje myšlenky jsou více než málo pomíchané a neuspořádané. Za to může víno, brambůrky a touha sdělit světu co mám na srdci.
Každý má své tajemství, touhy, chutě... od čeho je blogosféra? Abysme dali světu vědět že existujem, že máme názor a že si za ním stojíme!



Ronie


1 komentář: