úterý 22. ledna 2013

OOTD 22.1. 2013

Tak dneska rychle. :)

Taky máte občas dny kdy byste nejradši chodili kanálama případně na sebe hodily jen to co vám přijde pod ruku a jindy máte chuť se vymódit tak, že všem vypadnou oči z důlků?
Já ten den měla dneska. :)

Snažila jsem se oblečení zkombinovat nějak zajímavě, aby to nebylo všední (na mě) a tu je co z toho vyšlo...

Omlouvám se za tu kvalitu, ale vypověděl mi službu foťák, takže ho zastoupil prozatím mobil. :-)

Po spooustě recenzi a vychvalování na YT jsem si z Aukra objednala Revlon colorstay makeup.. tak jsem zvědavá. Až dojde určitě se podělím o dojmy. :-) Zvlášť pro slečny se suchou a světlou pletí..

Ad. to že tam vypadám jak chlap přejděte mlčenlivostí. Může za to blbý světlo. :-D


Něco na zvednutí nálady...
Můj nový hudební objev. :-D



Ronie


2 komentáře:

  1. Náhodou nevím, kde toho chlapa vidíš :) Sluší ti to tam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho chlapa tam vidim jen ja.. na kazdy fotce si zakonite pripadam jak chlap.. prinejlepsim jak tlustej chlap. :D ale dekuji :-)

      Vymazat