pátek 28. června 2013

Buzerace kam se podívám... MILUJU TO!

Tak jsem si za těžce vydělané peníze pořídila novou knížku od Jillian Michaels Ovládněte svůj metabolismus.

Přečetla jsem úvod a kus první kapitoly a musím říct, že je to fakt čtivě napsané. Jill se s tím nes..re stejně jak se cvičením! :-)

Asi jak tušíte podle sneakpeaků na netu tak jde o to jak "srovnat do latě" hormony v těle a díky tomu být zdravá a hubená a krásna a dokonalá a šťastná ... :-D

Už se těším, až se budu řídit podle knížky a co to se mnou bude v dlouhodobějším měřítku dělat.

Jediný čeho se bojím jsou potraviny a značky potravin co jsou v nák. seznamu na konci knížky. Značky můžu rovnou škrtnout (v Améru jí prostě jinak) a některé potraviny tady ani nejsou nebo jsou extrémně drahé, tak uvidíme.


Co Vy? Víte o ní? Plánujete pořídit? :)

2 komentáře:

  1. Tak to jsem nevěděla, že má Jill i knížku :) Cvičila jsem 30DS a strašně mě to už 20.den nebavilo...:D Větší výsledky jsem na sobě viděla po pravidelném běhu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona ma prej jeste dve dalsi knizky :-D ale jedina tahle neni o cviceni, ale o jidle. :-D Ja skoncila u 30DS po 15ti dnech - NUUUDAAA! Furt to samy dokola a cloveka to prestalo bavit.

      Vymazat