pátek 21. září 2012

Favorite Blogs

Jeden z důvodů proč jsem i já založila blog jsou jiné beauty blogy. Mám pá favoritek (ne, že ostatní by nebyly, ale tyhle pravidelně sleduji), které mají už delší historii a velice kvalitní příspěvky včetně videí.

Doufám, že se budete inspirovat. :-)
Příště bude článek o slečnách které sleduji na YT. :-)


1. Deni Veverička

Tahle slečna je ze Slovenska, takže čekejte články ve Slovenštine. Sem tam natočí i video a spíše píše články. Blog má dokonale promakaný. Její hobby je focení proto jsou fotky v článcích vysoké kvality a krásně upravené. Články má moc pěkné, dobře se čtou. Sama slečna je roztomilá a blázen do tetování a piercingů  a sama si na těle pár pěkných kousků "vykouzlila".
Blog: DeniVevericka

2. GET THE LOUK

GTL blog je mým novým favoritem. Slečna bloguje i točí videa. Mě uchvátila videa protože majitelka blogu má své osobní kouzlo. Crazy účes a záliba v netradičním make-upu videím dodává tu správnou atmosféru a videa mě prostě baví. Nestalo se, že by mě některé nebavilo. :-)
Blog: GetTheLouk
YouTube channel: YT GetTheLouk

3. Ordinary life 

Co dodat. Další blogerka co umí a má přehled. Netočí videa, ale má velmi kvalitní fotky a recenze produktů ať už dekorativky nebo tělové kosmetiky. :-)
Blog: OrdinaryLife

4. Petra Lovelyhair
Tahle slečna má velice uklidňující hlas. :-D Bloguje i točí videa. Najdete u ní tutoriály, recenze i jak si třeba vybrat plesové šaty. :-) Sama má e-shop s clip-in vlasy a i je nosí. Takže návody na různé účesy s i bez clip-inů samozřejmost.
Blog: Petralovelyhair
YT channel: YT Petralovelyhair

5. PlumFoolery
Tehle blog jsem začala sledovat jako první ze všech. Kája je velmi šikovná, krom VŠ a práce stíhá ještě psát blog a recenzovat výrobky. :-) Je to jedna z mých nej favoritek. Točí i videa. Byla v USA na pracovní cestě, takže vlog na téma: Target tu taktéž najdete i když sama je z ČR. :-) POZOR!!! od 1.9. má E-shop s kosmetikou co v ČR nejde sehnat. Kousky co sama vyzkoušela nebo o kterých ví, že za něco stojí. Spousta paletek, make-upů, rtěnek, lesků, balzámů, šampóny atd atd.....
Blog: PlumFoolery
YT channel: YT PlumFoolery
E-shop: Plumfoolery shop

Toť vše. Krásný počtení a příště pouze vlogující slečny. :-)
Ronie

Žádné komentáře:

Okomentovat