čtvrtek 27. září 2012

Balea Fruity Kiss lip balm

Po blozích teď putuje balzám na rty od Baley Fruity Kiss. Neodolala jsem a taky jsem si tento "exotický" výrobek pořídila.

-Recenze v článku-

Balzám koupíte normálně v DM za cca 25kč, což není něco co by nás mohlo finančně zruinovat. :-)
Fruity kiss vypadá jako běžný balzám od Baley, nic výjimečného. Po.. ehm.. vysunutí má balzám žluto-oranžovou barvu. Je spíše žlutá s nádechem do oranžova. To co mě na balzámu naprosto nadchlo je vůně, je opravdu šťavnatá. Mě to voní po exotickém ovoci. Balzám pro nosy. :-)

Bohužel druhá věc která mě teda už moc nenadchla je funkčnost. Každý jsme z jiného těsta. Ale mě ten balzám prostě nehydratuje. Podle jiných blogerek hydratuje, ale mě přijde, že jen na rtech zůstane ale nezapracuje se.


   Balzám je bezbarvý, rty nikterak nenabarví ani jim nedodá jemný nádech. Což nevadí, to není jeho účel. :-)
Sice mě nehydratuje,  ale má opravdu příjemnou konzistenci. Není to ten typ balzámu co vám udělá nepříjemnou vrstvu na rtech. Má jemnou konzistenci, pěkně se roztírá, nelepí není tuhý a na rtech je opravdu příjemný.


Takže pokud nemáte nepřizpůsobivou pusu jak já a myslíte, že vás bude hydratovat tak směle do něj. Opravdu krásně voní.

Hodnocení: 7/10


1 komentář:

  1. ten jsem používala celé léto, vyhovovala mi máslová konzistence a vůně je taky fajn.

    OdpovědětVymazat